solen skiner idag

Varit hos R sedan igår em och det var så mysigt. Vi, eller iaf jag, drack oss lite lulliga på rödvin och hade det super även om vi höll på och somna till Snabba Cash. Gillar ju honom så mkt och tycker verkligen om honom. Ffa igår men idag har jag känt mig mer avvaktande inte så mkt känslor. Men försöker verkligen att fortsätta bara njuta och vara och inte tänka så mkt även om det är svårt. Får ju dåligt samvete att jag inte kan ge honom samma känslor och ord som han kan ge mig.
Tanken är att det ska bli utgång ikväll men lutar åt att bara äta med tjejjerna och sen hyra film, e helt färdig och vill sova hemma med kisarna inatt.
Får se hur det lbir men nyktert blir det iaf.
Ha en skön lördag i solen
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0