reser till Stockholm imorn

Åker till Stockholm imorn för att hälsa på syster, ska bli så mysigt hoppas på fint väder. Träffat R igår och idag och det var mysigt blir glad när jag är med honom och när jag tänker på honom. Det måste väl ändå vara ett gott tecken? Kan fortfarande inte säga att jag är kär eller så men gillar att vara med honom som sagt. Nojjar som fan bara om kroppen, som tur är har jag ingen större aptit just nu så jag kan hålla mig rel normal i kroppen. Är bara så rädd att han inte ska tycka om mig om eller snarare när jag går upp i vikt för det kommer ju alltid förr eler senare, överätning och hets utan kompensation. Men försöker itne tänka på det nu utan jobbar stenhårt på att vara i nuet hela tiden.
Nu ska jag in och göra mina situps sen in i duschen och sen börja packa.
Hörs vi inte senare idag eller imorn så hörs vi när jag kommer hem igen på måndag.
Ha det allra bäst där ute, ni är värda varje stund av glädje och lycka.
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0