låt mig bli smal

Gick faktiskt riktigt bra att handla mat igår, var fruktansvärt fokuserad och spänd i hela kroppen men det gick, det ända extra var en liten påse mandlar som jag inte åt upp hela påsen på ens.
Men idag är ångesten tillbaka igen och river i hela kroppen. Rastlös som attans och vill bara ta mig hemifrån men vet inte vart. Varit på gymmet idag men det räcker liksom inte jag bara känner hur jag väller ut på alla håll och kanter och imorn är tanken att jag ska hem till R. Måste få rätt på mina tankar och göra något. Vill gå på bio och se eclipse men har ingen att gå med och rädd att jag kommer känna ännu mer ångest om jag går själv. Funderade på att hyra film men klarar inte av att vara hemma. Vill bara kräkas upp min supergoda räksallad som jag precis ätit för den står mig upp i halsen men vill inte för den var så god och jag vet ju egentligen att jag inte ätit för mycket men just nu känns det så. Var nog de 2 honungsmackorna som jag åt efter som ställde till det. Men med tanke på hur mycket det kunde blivit var 2 inte så mkt. fan varför kan jag inte bara fokusera på det positiva i att jag ska träffa R imorn och inte nojja så mycket. Stäng av, tack. (eller låt mig bli smaaal)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0