Hemma igen

Hemma i Skåne igen, skönt hade det varit om inte min lille kise Hjulius hållt sig hemifrån sedan söndag morron :(. Får så vansinnigt dåligt samvete att jag inte varit hemma och är orolig som f-n. R har varit här sen igår och fått mig att tänka på annat  och varit ute med mig i skogen och letat. Men på nått sätt ger även det mig dåligt samvete att jag myser med R istället för att vara ute och leta. Vet ju eg att jag inte kan göra så mkt mer men känner mig så stressad. R har kört hem nu för att se till sina vovvar och kommer kanske sen igen om inte Hjulius dyker upp. Och så jag mitt nöt som letar förklaringar överallt inbillar mig att Hjulius är borta pga av att jag träffat R och mår bra, som att jag blir straffad liksom. Jag vet, knäppt... Men det är mkt med mig som är knäppt så det bjuder jag på.

Kommentarer
Postat av: My

Man får va lite knäpp ibland!



Hoppas Hjulius dyker upp snart. Såklart man blir orolig för de små liven. Håller tummarna hårt för att han dyker upp där runt husknuten snart.



Kram

2010-07-22 @ 21:43:34
URL: http://tankarimy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0