Gomorron

Gomorron!
Sovit länge idag, skönt som attans.
Ska flyga till Stockholm på torsdag och var inne på mina sidor på flygbolaget för att se att allt var ok och då står min resa fortfarande som obetald trots att jag betalade den i förra veckan. Åhh hoppas verklgien inte att det blir nått strul. Har skickat ett meil till dem och hoppas jag får svar snart så att allt är ok.
Varmt idag igen, som attans men ska bli regn enl dmi. Funderar på om jag ska åka till stranden nu först och sen åka och handla eller om jag ska åka och träna och sen handla och om vädret är bra sen åka till stranden. Lutar nog åt det senare alternativet. Chansen är större att jag klarar av att handla på ett bra sätt om jag först tränar. Mindre risk för hetsmat då.
Måste i vilket fall först komma upp ur sängen och äta frulle
Ha en bra dag
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0