dagen efter

Hade en fantastisk heldag på Liseberg igår, solen sken och barnen var tokigt glada och vi likaså.
Åkte en massa karuseller både jätteroliga och några skitläskiga som hänggungorna och pariserhjulet (vet att jag e lite mesig men gillar inte höjder och när man inte har kontakt med marken och ingen kontroll).
Skitjobbigt med maten men det var ju bara väntat. Världens ångest över en supergod och nyttig sallad, ville helst inte äta alls igår men när jag väl hade börjat äta var det svårt att sluta, ville äta hela tiden ALLT som kom i min väg. Försökte hålla det till måttlighet så att jag inte skulle behöva betala priset idag. Det är ju så skönt när man äter för all ångest försvinner då men så fort man slutar tugga så kommer den 100 gånger värre istället. Ska försöka att inte underäta idag för att kompencera men kan bli svårt. Vill ju inte vara detta svullstiga monster, vill ju vara smal.
Idag blir det stranden så snart jag orkar masa mig upp ur sängen.
Ha det så gott i solen.

Kommentarer
Postat av: My

"Det är ju så skönt när man äter för all ångest försvinner då men så fort man slutar tugga så kommer den 100 gånger värre istället.".....Ja, precis så är det för mig med. Jobbigt!



Kram på dig!

2010-07-11 @ 19:47:20
URL: http://tankarimy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0