Censurvarning

Hej igen
Här följer ett litet pinsamt inlägg som egentligen känns alldeles för privat men känner att jag måste få det ur mig och har ingen annanstans att ventilera.

Jag och R hade sex igår ;) första gången för mig på 8(!!!) år. Har alltid gillat sex med mina ex men det har aldrig gått för mig tillsammans med dem. Själv kan jag "fixa" det men tillsammans med en man så låser det sig och jag får inte till det på samma sätt. Vet/Tror ju att det har med mitt kontrollbehov att göra och att jag inte klarar av att bara släppa allt ffa alla tankar och bara låta mig följa med.
Ledsen om ni blir generade men mår så dåligt av det här och hade hoppats att jag de senaste 8 åren skulle ha kommit längre med mig själv. Kände mig så ledsen och arg på mig själv igår som inte får till det och märker så på mig själv att jag låter mig själv "slippa undan" genom att fokusera på att göra det så skönt som möjligt för honom. Men det slutar alltid med att jag vill att det ska gå för honom så att jag kan slippa undan igen. Berättade för R en del om detta igår och han e så himla gullig men han förstår det samtidigt inte, han tycker synd om mig och peppar mig med att det kommer vi fixa. Det enda är att det gör det bara värre, det gör att jag sätter press på mig själv och så blir det ännu mer kontrollerar och onaturligt.

Inatt började återigen tankarna komma om att jag måste prata med någon, måste få hjälp. Maten, kroppen och sexlivet får mig att må sååå dåligt just nu och det är ju saker man ska njuta av. Fan också vad less jag är på mig själv. Vill bara rulla ihop mig i ett hörn och bryta ihop totalt och bara försvinna.

När det enda jag egentligen vill är att krypa in i R's armar och bara njuta.

Sorry

Kommentarer
Postat av: Sara

Hoppas du hittar något vettig person att prata med, det kan säkert vara positivt för dig. Modigt ämne att skriva om förresten, hoppas att det löser sig, låter ju som en vettig man i alla fall som det säkert kan bli bra tids nog. kram!

2010-07-15 @ 09:10:54
Postat av: Lena

Jag tycker inte alls att detta är "märkligt" på något vis.. Du har inte haft sex på länge o har det för första gången med någon efter väldigt lång tid.. Jag hade inte heller klarat det.. Ge det några gånger, känna av, våga slappna av.. Jag tror att om du ger det lite tid o med tiden om du kan lita på R så tror jag som han säger att ni fixar det..

Att prata med någon oavsett tycker jag iaf låter som en bra ide.. Hoppas att du får en bra resa till huvudstaden... KRAM

2010-07-15 @ 09:42:54
URL: http://tyrasmamma.bloggagratis.se
Postat av: Bundle

Instämmer med tidigare kommentarer, försök att hitta någon att prata med. Har du fått någon hjälp med ÄS? Jag tycjer du var jättemodig som berätade för honom hur du känner. Kanske ni borde bara ta det lite lugnt och "mysa" tillsammans och slappna av, så inte hela sexakten blir fokuserad till att komma. Kanske lättare sagt än gjort? Vad roligt förresten att du träffat en man. Lycka till.

2010-07-16 @ 21:18:12
URL: http://enmammaskampmotbulimi.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0