söndag

Tack anonym för dina råd och erfarenheter ffa det du skrev om att du inte var lika analyserande längre låter ju toppen för om det är någor som suger energi så är det allt grubblande hela tiden.
Vilken antidepp äter du?

Tack även Bullen, vad är den andra medicinen för något? Är det också en antidepp? Varför kombinera? Please tell me more.

Började dagen ganska ok, fattar bara inte hur jag kan sova så länge. Vaknade först vid halv åtta och gav kisar och vovve mat och så och gick sen och la mig igen och vaknade inte förrän halv tolv!! Och det är inte så att jag legat och slumrat utan jag har sovit ordentligt.
Sen fick jag världens ångestkänslor när jag försökte bena ut vad jag skulle göra med dagen. Men det slutade bra iaf har städat ut julen och lagat chilli con carne.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var såå lite så :) Öhm, jag började med Zoloft men efter ett tag så bytte jag till ett lite billgare alternativ som hette Sertalin Actavis. De är precis likadana som Zoloft men billigare ;)

2010-01-12 @ 10:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0