utgång eller ej

T ringde i morse och vi pratade som vanligt och jag sa inget givetvis. Vet ju inte vad som är mina fantasier och vad som är verkligt. Vet inte vad hon eg tycker. Vet ju själv att jag inte är så latjo precis ffa inte just nu och att jag säger nej till en hel del saker men jag blir ändå ledsen och sårad när jag inte känner mig önskad fast jag kanske satt mig i situationen själv. Det känns ju alltid bättre att få bli tillfrågad och säga nej än att inte få frågan.

Klurar med mig själv om jag ska med ut ikväll eller inte. Gör mig nog redo för det och så får jag se sen om jag följer med ut e melodifestivalen eller inte. Gillar inte det jag ser i spegeln och har ingen aaaaning om vad jag ska kunna klämma in min kroppshydda i.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0