Labil

Känner mig helt labil idag, svänger i humöret fram och tillbaka. Från att peppa mig själv och vilja träffa T+hennes väninnor och trol utgång till en total äckelkänsla över mig själv och får ångest bara av tanken på att träffa glada människor och vara social. Var ute och andades lite och lyckades vända negativitet till pepp men samma stund som jag ställde mig i duschen så föll tyngden över mig igen. Allt fokus på det fysiska och min äckliga mage och kropp och att jag inte har något alls att ta på mig som skulle kunna få mig att känna mig fin och inte som en valross. Patetiskt att man kan vara så ytlig men orkar inte ta kampen idag. Efter att ha kämpat hela dan så känns det som jag har kapitulerat än en gång. Mätt, äcklig och ensam endast pga av mig själv.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag känner så väl igen mig...



Styrkekram!

2010-02-28 @ 21:55:48
URL: http://viljanattleva.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0