Hej!

Hej
Länge sedan sist känns det som.
Har tid till psykologen imorgon för första gången... vet just nu inte vad jag ska där och göra. Har inget att säga just nu alldeles tom. Inte ens nervös känns bara menigslöst. Äh vet inte..
Vet inte om det är antideppen som verkar på något sätt eller så är jag bara sliten. Trött och likgiltig till det mesta. Vill inte göra något, träffa någon och trivs ganska bra med min ensamhet just nu. Orkar inte lägga energi på nått vill bara sova. Eller se på film, tv, läsa.
Visst har inte mina allra mörkaste tankar. Inga planer på att dö men vill fortfarande inte leva.
Livrädd för att psykologen imorgon ska fråga om jag verkligen vill ha en förändring och om jag inte svarar att jag vill det så kommer jag inte vara välkommen. Vet ju inte vad jag vill och kan ju ffa inte se hur den förändringen skulle se ut.
Håll tummarna för mig imorgon.
kram

Kommentarer
Postat av: Tant Malin

Jag håller tummarna!



Vet inte vilken antidepp du äter men när jag åt medicin för massor med år sedan blev jag precis som du är nu. Likgiltig, ointresserad, jag sket i allt och alla. Det var som att jag satt inuti en bubbla, ganska hemskt faktiskt. Prata med psykologen om hur det känns!



Kram!

2010-02-03 @ 22:28:58
URL: http://tretusenggr.blogg.se/
Postat av: Tokerina

Håller tummar!



Kram!

2010-02-04 @ 08:16:09
URL: http://tokerina.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0