hemma igen

Hemma igen, hemma i mitt sköna mysiga tysta hem med bara jag, vovven och mina kisar.
Har haft en supermysig julafton i mö med släkten, gick bättre än väntat vilket var skönt. Kunde faktiskt njuta av umgänget utan panik och tom även maten smakade gott.
Sov hos ma och pa inatt och haft en riktigt mysig dag där idag med långpromenad och middag.
Men som sagt nu är det väldigt skönt att vara hemma.
Hoppas verkligen er jul varit minst lika mysig som min och att ni som jag för en liten stund lyckats förtränga allt jobbigt och unnat er att njuta för en liten stund.
kram

Kommentarer
Postat av: Bullen

Härligt att höra att du haft en bra jul! Skönt att du kunde släppa ätstörningstankarna för ett tag, det är mycket värt att få vara utan de för en stund! Hoppas att resten av julen också blir fin och mysig och inte full av tokiga tankar... :)



Kram!

2010-12-25 @ 20:14:27
URL: http://vaniljbullen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0