Harry Potter =)

Gjorde ett smart val idag och tog mig hemifrån och in till stan för lite bio. Ingen som ville med på Harry Potter så det var premiär för att gå på bio själv. Men det var helt ok och är så glad att jag gjorde det. Inte mkt som kan få mig så avslappnad i kropp och själ som bio och ffa Harry Potter. Ätit smarrig varm kycklingsallad ochska låta den sjunka lite i magen innan det blir liten prommis med vovven.
Vaknade alldeles för tidigt i morse och kunde inte somna om trots att jag inte sovit så gott under natten. Jobbigt när inte sömnen funkar trots att jag tog en atarax igårkväll. Ska nog satsa på en stilnoct ikväll så blir jag kanske inte så lättstörd.
Hoppas ni haft en mysig lördag.

Kommentarer
Postat av: Stina

Härligt att få uppleva de där positiva stunderna....tack för alla kommentarer de värmer verkligen ska du veta :)

2010-12-04 @ 23:40:33
URL: http://bulimioffer.bloggplatsen.se
Postat av: My

Bra att du gick själv på bion, det var faktiskt ett väldigt bra sätt att ta hand om sig själv på. Något du gillade och mådde bra av. Jag hade varit för feg för att gå själv, knäppt egentligen.



Vad härligt med en liten vovve i huset igen. Är det inte? Vad är det för ras?



Kram på dig. Hoppas din söndag blir lugn dessutom. Håller tummarna för det.

2010-12-05 @ 10:53:49
URL: http://tankarimy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0