Gbg

Idag bär det av till goa Götet för besök hos farfar. Hur kan jag inte vilja med på det... vet ju att det är trevligt och att farfar är supergo. Men det är bara för mkt med alla människor hela tiden, sociala evenamang stup i kvarten, blir så stressad av det och dessutom så vet jag ju att det komer bli en massa mat och fika och godis etc etc.
Men just nu känns det nog ändå ganska ok, ska bli mysigt att träffa farfar har inte träffat honom sen i somras så får försöka fokusera på den känslan.
Ha en fin tisdag
kram

Kommentarer
Postat av: Lena

Hoppas att du får en trevlig resa trots allt.. o du jag är övertygad om att dem inte alls tänker att du tar upp deras tid för du ändrade tiden.. det är deras jobb.. o bara för att man verkar glad o positiv utåt sett så innebär inte det att man kan må dåligt inom sig... jag funkar likadant själv.. kram

2010-12-28 @ 14:59:18
URL: http://tyrasmamma.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0