planer i kras

Hela min dags planering har gått i kras och nu vet jag inte riktigt hur jag ska göra.
Min plan var att efter jobb åka till gymmet och träna och sen hem och vila lite innan grillning hos ma&pa, helst oxå plocka i ordning lite hemma.
Till att börja med så har ju denna veckan varit helt hysterisk på jobb och idag var inget undantag. Jobbar bara till 13 men då var jag helt slut, jag var så trött mentalt att jag bara ville börja gråta. Så jag bestämde mig för att inte gymma det fanns verkligen ingen energi till det. Så körde hem och la mig i trägårn och lyckades sova i af 30 min och slumrade och mös med kise tot 1,5 h. Sååå skönt och precis vad jag behövde. Tänkte att jag skulle gå en promenad, borde definitivt gå en promenad nu när det inte blev gymmet, men orkade verkligen inte det. Duschade och la mig i sängen med morgonrocken på och datorn igång. Slappade bort ytterligare timmar vilket återigen var så skönt och välbehövligt, kan inte komma ihåg när jag senast bara lät mig slappa.
Nåja iväg sen till ma&pa och grillning och tänkte verkligen att jag skulle försöka hålla igen, absolut äta och njuta av allt men inte låta maten ta över. Och allt gick ganska bra tills snackset kom upp. Choklad, nötter och annat och jag riktigt kände hur manisk jag blev. Jag kunde inte sluta och började tänka på det heeela tiden. Åt i mitt tycke alldeles för mkt. Började känna i kroppen och i huvudet hur jag började planera för kräkning när jag kom hem och kände mig lugnare i det och åt lite till. Var tvungen att ta mig därifrån och körde hem.
Så nu e jag hemma och vill bara kräkas, behöver verkligen kräkas, men det är ngt som tar emot, hör i mig att jag försöker övertala mig själv att å ena sidan coola ner mig och istället ta en bra promenad imorn och försöker övertala mig själv att det inte var så farligt mkt jag åt fast å andra sidan så försöker jag övertala mig själv till att gå och kräkas. Ska ju träffa R imorn och dessutom hans dotter, vill inte att kvällen idag ska förstöra allt jag kämpat för nu och att alla kilon ska ramla tillbaka igen. Vill inte behöva tänka på min kroppshydda imorn och då måste jag gå och kräkas nu. Vill ju behålla köttet och salladen men kräkas såserna, kakorna och snackset. Tänk om man kunde välja det.
Ledsen för långt inlägg och snurr i huvudet som vanligt men nu måste jag gå och kräkas, förlåt om jag gör er besvikna på mig, jag är inte en bättre människa än så :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag vill bara säga att jag lider med dig o vet vad du går i genom. Jag kan inte ge dig några råd bara att du inte ska ge upp. Jag har hört att det finns ett liv bortom äs, det gäller bara att hitta dit.

Kramar från en frende

2010-08-07 @ 22:27:51
URL: http://bulimioffer.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0