lugn och stark

Känt mig förvånandsvärt lugn och stark idag. Inte känt mig ledsen alls faktiskt. Skönt men kanske inte riktigt vad jag förväntat mig. Kändes så lugnt och behagligt i kroppen efter att ha gråtit både igår och i förrgår, kanske kroppen passar på att njuta eftersom det är så sällan den får låta det svämma över. Sen var det skönt att jag tog en stilnoct för det gjorde att natten blev lugn och stillsam och jag var pigg när jag vaknade.
Klart att jag är lite tankfull idag men annars känner jag verkligen att jag i hela vår relation/fling (alla 6 veckor...) verkligen försökt att vara sann mot mig själv och ärlig och öppen om vad jag känt och tyckt och det tror jag faktiskt att jag lyckades ganska bra med.
Bara det här att den senaste tidens all osäkerhet nu är borta eftersom jag ju faktiskt vet nu och inte behöver grubbla så mkt, bara det gör mig lugn. Sen kanske jag kraschar imorn men det vet jag ju inte. Imorn blir det iaf kräftskiva och tänker köpa massor av fåniga hattar och tillbehör så att jag har nått att skratta åt iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0