FREEEEDAG

Gud så skönt med fredag, är så trött hela tiden, fattar inte det tycker att det borde ge med sig snart. Vi har ju iof haft skitmkt på jobb i 3 v nu och alla känslostormar med R och alla tankar och grubblerier gör väl att man blir utmattad.
Men nu är det äntligen fredag och det är sååå skönt. Ska på fest med kören ikväll, ska cykla dit och så blir det grillning och förhoppningsvis mkt sång. Ångest över att jag varken idag eller igår tränat ngt alls, men blir ju iaf cykling. Känner mig svullen och att det väller över överallt men försöker ignorera det.
Har inget planerat på hela helgen och det ska å ena sidan bli jätteskönt då jag behöver vara hemma lite och varva ner och har dessutom massor att fixa med både i huset och i trägårn och skulle vilja ut och plocka blåbär. Men mitt egna sällskap gör mig nervös för vad jag kan hitta på.
Vill bara träffa R men han jobbar 18-6 fre lör sön så blir inget med det, får helt enkelt klara mig ändå, håll tumarna för mig.

Kommentarer
Postat av: My

Håller hårt!

2010-08-13 @ 18:45:59
URL: http://tankarimy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0