floskler

Skrev på fb: Ny dag nya möjligheter.... Visst låter det bra... vilka floskler. Inte riktigt något jag eg kan relatera till idag men visst låter det bra, starkt och positivt. Solen verkar vilja tränga fram idag men inom mig är det mest molnigt. Känner mig sorgsen och besviken. Vet inte hur ledsen jag är eller vad jag själv eg vill, hur mkt vill jag kämpa? Är det så att jag låser mina känslor och därför inte känner ngn riktig kämparglöd? Eller är det bara så här det är, jag känner helt enkelt inte mer? Samtidigt känner jag ju sorgen i mig vill je helst bara skrika och gråta.
FAN

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Sv: Ja! Det är klart du vill, och så kommer du ha det en dag snuttan.



Nej, det ska inte vara såhär och det kommer bli bättre. ♥ Du är stark som orkar! Kram.

2010-08-18 @ 15:21:05
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0