till sängs

Så ligger man i sängen igen, denna fantastiska men ändå ångestfyllda plats i mitt hem. Har fasta rutiner har jag märkt den sista tiden. Jag kör hem från jobb, kanske kör inom affären och handlar skit, äter det mesta på vägen hem, sätter på tvn, ser på topmodel och äter resten, kl 19 ser jag dr house och i pauserna stimmar jag runt för att se vad jag kan äta härnäst, idag gjorde jag kladdkaka. Sen kl 20 är det inget jag vill se på tv för det mesta utan det börjar inte förrän 21, ibland börjar jag se nått men blir snart stressad och går och lägger mig. datoriserar mig lite, löser lite sudoku kanske läser om jag har en bok, oroar mig för att nån ska höra av sig. känner ingenting annat än att det pendlar mellan trötthet och stress, trycker undan all ångest och fipplar med fötter, tår, händer och fingrar.
har jag tur ligger en av kisarna hos mig en stund och spinner innan det åter är dags för musjakt.

Kommentarer
Postat av: pussel

Usch de där rutinerna låter inte roliga, alls. Tycker du att sertralinet har någon verkan på dig?

Kram!

2010-04-14 @ 21:06:37
URL: http://pussel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0