stora planer och elände

Hade/har stora planer för denna dag, ska äntligen ta tag i städningen, ordentligt, och tvätta fönstren, tvätta bilen och påta i trägårn, promenera med doggen i skogen. Men kommer inte upp ur sängen, inte så att jag känner mig stressad över mina planer, jag vill bara inte gå upp, börja dagen. Ligger naken i sängen och blir orolig för att någon skall knacka på. Saknar att ha en man i mitt liv som faaaan, vill ha en bringa att lägga mitt huvud på och lyssna på dennes hjärta som slår, vill känna hans armar om mig.

Vill bara försjunka i mörkret idag, ligger och läser Ann Heberleins bok men den är inte tillräckligt mörk idag, hon berättar om sina barn och vad hon gör med dem, bakar bullar, läser böcker etc. Vill inte läsa om det som får henne att må bra, vill bara ha elände.

Fick en film med senaste Amelia, "Dumpa honom", hade tänkt se den idag men klarar inte av en amerikansk romantisk komedi med vackra män och kvinnor där slutet alltid är lyckligt.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0