min kise e sjuk

Min fina kise mår inte bra, har varit hängig hela helgen och har feber nu. Blir till att åka till jobb imorn trots ledig dag och kolla upp honom. Här går jag och oroar mig för vad som ska ta död på min skröppliga gamla vovve och så går kise och blir kass, hoppas bara det är en enkel infektion. Det måste det vara, hoppas hoppas.

Ganska nöjd med min dag trots allt, fick tagit disken och tvättat, fram tills att proppen gick iaf, och har torkat av och städat toan. Bidde inte dammsugat då kise blir så stressad av det och vill ju inte störa honom i onödan. Ja, ja dammråttorna fösvinner ju inte, så får de några dagar till på sig att föröka sig.

Håll tummarna för min kise att han blir pigg snart igen.

Kommentarer
Postat av: Lillamy

Japp...jag håller tummarna. Man blir alltid lite orolig när ens goa husdjur inte riktigt mår som de ska.....Ha en bra annandag påsk. Kram!

2010-04-05 @ 13:44:29
URL: http://www.mysinrerum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0