h-vete

helvete helvete helvete vilken jävla dag det varit. Varit såååå nära en riktig panikångest attack. Fy fan vad jobbigt det var. Kunde knappt andas men tvingade mig själv till det och lyckades skjuta den på framtiden, kom igen på ica men lyckades förtränga den då också, har sett till att äta mig bort från ångesten idag men har riktigt kunna känna på min puls hur den har rusat upp och ner.
Sån jäkla skillnad på att ha ångest och att få panikångest, den liksom bara trycker ner en och kväver en, man får inte luft. vet inte hur jag ska kunna sova inatt. Är så trött men stimmig ändå.
Vaknade ju tidigt som attans idag men gick tillbaka till sängen igen och sov till och från fram till halv 2, mestadels vaken iof men kramandes kudden och stirrandes i taket.
hoppas er dag varit bättre, har ju sett att solen skinit ute.

Kommentarer
Postat av: Lillamy

Hoppas du får en bättre dag idag vännen. Kram!

2010-04-11 @ 08:21:04
URL: http://www.mysinrerum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0