viskar

Vågar knappt säga det så viskar det tyst men Douglas verkar mår lite bättre idag. Han har iaf inte så ont. Fortfarande ostadig i bakkärran men han ligger just nu lugnt och stilla i sängen bredvid mig och snusar gott. Hoppas verkligen på en hel natts sömn, har inte blivit så mycket av den varan i veckan. Igår natt var han jättepåverkad av morfinet och fick ingen ro och låg antingen och gnydde eller var uppe och vandrade. Men som sagt han ligger lugnt nu. Hoppas hoppas.

Sen måste jag bara skryta lite, jag lyckades motstå en stark hetsattack idag. Klappar mig själv lite på axeln. Hade kanske lite att göra med att jag ska träffa K imorgon och vill inte riskera att jag bokar av det eller känner mig äcklig på något sätt. Hoppas att den krystade känslan inte infinner sig imorgon utan att det känns mer avslappnat.

Sov gott och dröm sött, det hoppas jag att jag ska göra också

Kommentarer
Postat av: Linn

*Håller tummarna för Douglas och för att du har en bra och "okrystad" dejt*:)

2009-09-26 @ 16:57:58
URL: http://linnsedblogg.blogg.se/
Postat av: Tant Malin

UschKramis! stackars Douglas, hoppas han blir pigg och kry fort nu!



2009-09-26 @ 18:55:33
URL: http://tretusenggr.blogg.se/
Postat av: Lillamy

Du är så duktig Du och man får skryta när man klarat av sådana saker och lycka till i morgon förresten. Håller tummarna för att det blir en bra dag. Kramar:)

2009-09-26 @ 21:35:39
URL: http://kommerblifri.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0