Rapport

Egentligen för trött för att skriva men kända att jag ville lämna en liten repport om kvällen ;)
Riktigt trevligt igen vi är nog dock ganska lika med att vi inte riktigt vet hur man ska bete sig på en dejt, hur ska man sitta? nära? hur långt ska man gå? Vem ska ta första steget? Jag är nog sådan att jag är ganska avaktande, inte ovillig för lite kel men gärna på initiativ från honom. Det gillar jag. Bidde dock inget sådant idag men dock en lååång go kram innan han körde.
Jaha, då har man rakat sig på de utvalda ställena i onödan då ;), skojar bara vet inte om jag hade velat gå så långt idag ändå. Men förberedd måste man ju vara.... var ju ett tag sedan.

Märkligt ändå hur det känns med mig själv och min kropp när jag har en man i närheten. Man skulle ju kunna tänka sig att jag blir om möjligt ännu mer medveten om alla skavanker speciellt då han har en superfit kropp, men istället så känner jag mig jättestark och fin och om jag tänker på min putande mage så tänker jag i samma stund att han får ta mig som jag är. Sen ska jag ju inte sticka under stol med att jag klart vill att han ska tycka att jag har en fantastisk kropp och att den attraherar honom.

Han vill ses igen och även jag, inte något direkt pirr i magen än och får ingen känsla direkt från honom heller men vi får väl se vart vi hamnar.
Helgen har börjat toppen iaf och jag tror jag kommer sova gott i mitt nystädade hus med nya lakan, diskad disk och med en liten kvarvarande känsla av en man i luften.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag önskar att jag också kunde känna så, att "han får ta mig som jag är!" Jag blir mer orolig för kroppen när jag har träffat en ny!



Du skriver så bra!

2009-09-19 @ 00:48:39
URL: http://acceptans.blogg.se/
Postat av: Lillamy

Härligt att kvällen blev lyckad=) Kram!

2009-09-19 @ 09:26:06
URL: http://kommerblifri.blogspot.com
Postat av: Tokerina

Jag tänker detsamma numer, "han får ta mig som jag är". Och jag tar också dagen som den kommer och njuter av det! Ger en helt annan känsla.



Kram

2009-09-19 @ 13:56:03
URL: http://tokerina.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0