Måste, bör, vill

Måste:
Städa, diska, tvätta, köpa bil 
Bör:
komma igång och träna igen(för jag vet inte vilken tur i ordningen)
Vill:
ha ett rent hem, en pigg stark kropp, ringa ev dejt.

Blir till att börja morgondagen, om det blir som jag nu försöker planera, med att diska, ta långpromenad med Douglas gärna med stavarna och sen göra styrkeövningar hemma, duscha(gärna med rakning) och så iväg till jobbet.
Fredag: Gå upp i tid, promenad med Douglas efter jobb ev stranden, hemma tvätta och börja städa, kolla på internet efter bil, styrkeövningar, kvällspromenad.
Lördag: Morgonprommis, styrkeövningar, dusch, kolla bil med pappa, ev hem till maochpa på kvällen annars promenad med Douglas och laga mat.
Söndag: Tvätta och städa färdigt, laga mat, stavrunda+styrkeövningar, sms till ev dejt.

Om den här planeringen går vägen så har jag förhoppningsvis ett städat, diskat, tvättat hem på söndag och jag har kommit igång att röra på mig igen. Det är det primära, utan det inget annat, ffa måste jag ha ett hem som är i ordning. Sen hade det varit underbart om jag kommit någonvart med bilköpandet och att jag kanske har planerat in en dejt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0