Let it rain

Är mest i vakum just nu, försöker fly med hjälp av maten men kommer ingen vart. Ett så påtagligt bekymmer som att jag måste skaffa ny bil kan jag inte fly undan med hjälp av maten. Jag kan fly undan den värsta ångesten men jag måste ändå ta tag i alla saker. Fet, finnig och osocial ska jag i helgen se hur dyr bil jag har råd med. Skulle vart på after work idag men fanns ingen ork kvar efter allt för många nätter med dålig sömn, massor att göra på jobb och även oro på jobb(pga min chef och hennes ostabila temprament). Ska eg på bio och käka tacos imorn och behöver det nog men just nu är jag bara trött trött men har ingen ro att sova. Lyssnar på Anna Ternheim och njuter av de mörka tonerna. Let it rain on me, let it rain........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0