God morgon

Så underbart att vakna och känna att det luktar gott i huset, ingen gammal disk som står eller damråttor som leker tafatt. Solen skiner ute och jag ska ut i trägårn och pyssla sen en tur till ma&pa. Har en bra känsla för denna dan.
Har bara en liten fundering, blev ganska mycket tasty house nötter kvar från igår, ska jag behålla dem och lita på att jag kommer äta dem för att det är gott ikväll och inte för att jag inte kan sluta eller ska jag ta med dem till ma&pa eller slänga dem. Risken är bara att jag köper nytt och då försvinner all positiv känlsa. Behåller dem nog och vågar lita på mig själv.
Nu är det dags för frulle, havregrynsgröt med blåbär, mums..

Kommentarer
Postat av: Lillamy

Med tron på sig själv kommer man långt. Ha en bra lördag. Kram:)

2009-09-19 @ 13:08:27
URL: http://kommerblifri.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0