Trött och lite sorgsen

Vet inte riktigt vad jag ska säga idag. Just hemkommen från jobb och är helt slut, ska krypa under duntäcket och kolla in True Blood som jag missade igår, det var ju dubbelavsnitt av GA. Typiskt också att jag nu precis när jag borstat tänderna och lagt mig ner känner hur hungrig jag är, suck. Kan inte somna hungrig så det är väl bara att knata upp...

Fick kollat Douglas idag och han har riktigt jäkla ont i nacken och på röntgen visade det att han har ett diskbråck i halsryggen. Kortison och smärtlindring ska förhoppningsvis lindra. Är så ledsen för min fina vovves skull att han ska behöva ha ont. Hoppas på en hel natts sömn för honom, han är ganska hög på morfin just nu.

Saknar min T just nu, ffa i sådana här lägen har jag ett sådant stoort behov av att få prata av mig. Men hon kommer ju hem från Spanien på söndag, lääängtar. Sen skulle jag vilja ha K i min säng så han kunde krama om mig och så att vi kunde sova sked. Vem vet en dag kanske det händer.

Stoor kram till er som orkar läsa och lyssna till mina ord, jag är så glad att ni finns.

Kommentarer
Postat av: Lillamy

Sv: Det gick bra hos farbror doktorn, eller egentligen var det väl tant doktor........

Bolltäcket är ett påslakan fulla med bollar i, alternativ insydda kedjor. Insydda kedjor har jag just nu och det funkar mkt bättre för mig än det med bollarna. Det sluter sig mer runt kroppen på mig. Täcket är omslutande och ska väl öka kroppskännedomen, samt att det ska ha en lugn och rogivande effekt. Täcket väger olika lika mkt, det jag har väger 8kg. Tungt och läskigt i början, men nu är det bara skönt. Kanske ngt du kan få prova på också?



Hoppas förresten vovven mår lite bättre snart, alltid jobbigt när de är dåliga. Man känner sig så hjälplös.....Kramar till dig:)

2009-09-25 @ 09:56:31
URL: http://kommerblifri.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0