Douglas

Fan, vad jobbigt det är just nu. Min gamle trotjänare, Douglas, är kass. Han hade en dispyt med en annan hund i tisdags, inte så att de slogs men nästan, och sedan dess får han konstiga "anfall". Han blir alldeles stel i kroppen och får jätteont i vänster sida och lyfter höger framben och ibland skriker han rakt ut i smärta. Sen efter 30 sek till 1 minut så är han som vanligt igen och är så i flera timmar. Det skär i hjärtat att se honom sådan och jag kan inte förstå vad som hänt. Ska få honom undersökt idag men är så rädd för vad vi kan komma att hitta. Är så nervös och sorgsen över det här och så rädd för vad det kan leda till. Han är ju gammal men jag vill ju ha honom kvar i mitt liv läänge till(egoistisk som jag är). Hoppas att det är nått som kan gå över eller iaf att han kan få smärtstillande som hjälper.

Har levt på smågodis nu i två dagar men hoppas kunna uppmana lite kraft idag så jag iaf äter en bra frukost. Hatar den äckliga smaken jag har i munnen efter allt sött, smakar ruttet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0