söndag kväll

Telefonen och mobilen har varit så tyst, så tyst idag. Inte ens att han har skickat ett sms. Vill bara skita i honom men det är svårt när jag inte förstår vad som hände. Skulle så gärna vilja ha en förklaring.
Ledsamheten sitter i idag och jag känner mig så övegiven och ensam. Även om jag kan tycka att det inte finns så mycket med K som egentligen appelerar så är det nått som gör att jag inte bara kan skaka mig av honom. Han lyckades trots allt tända ett litet litet hopp i mitt törstande hjärta och det är nog kanske mest det jag sörjer, mitt förlorade hopp.


Kommentarer
Postat av: Tant Malin

Usch stackars dig, sånt där är för hemskt! Vi har alla suttit där framför telefonen och velat tvinga den att ringa.......



Men jag lovar, det finns andra killar därute, såna som ringer!



PS. Jag läste min förra kommentar och du har rätt, den verkar inte det minsta aggressiv..... men jag kände mig arg inte på dig men på oss alla tjejer - som bara jamsar med och försöker hitta logiska förklaringar och ursäkter till varför killar behandlar oss som skit!



Kram!

2009-10-04 @ 23:29:06
URL: http://tretusenggr.blogg.se/
Postat av: Tokerina

Styrkekramar från Tokerina!



Och som Malin sa: det finns bra karlar där ute!

2009-10-05 @ 18:16:59
URL: http://tokerina.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0