Från morgon till kväll

Morgonen börjar alltid så bra. Trots illamående sedan igår och en allmän ofräsch känsla så har jag en positivitet och en energi att se till att det blir en bra dag. Planerar hur jag ska äta och hur jag ska överleva kvällen. Sen går det några timmar på jobb och så börjar jag tänka och fantisera om vad jag ska äta när jag kommer hem. Suck, och ju längre dagen går desto större blir fantasierna och det börjar gå över till verklighet.
Detta trots att jag känt av magkatarr idag ochdå om någongång bör jag inte äta en massa. Helst mest knapra morötter och knäckebröd och proviva till.
Men kvällen blev ändå ganska bra iaf. Blev iof mc donald men var inte inom shell och köpte brownies och nu ikväll har jag lagat kolpudding och blomkolspure och åt inte mycket alls av det bara en munsbit för att smaka. Nu är veckan räddad vad det gäller luncherna på jobb. Sen blev det iof att jag smaskade i mig chokladen som var kvar från igår men det var inte så mycket.
Har varit en helt ok dag på jobb idag, haft mycket att göra och morgondagen lovar det samma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0