1a advent

Hej alla goa vänner!
Har fullt upp för tillfället vilket känns skönt. Och det är inte bara jobb för tillfället. Har ju böjat rida en häst här på gården och det är supermysigt. Det innebär att den mesta lediga tid är inbokad nu och det är ju bra då har jag inte så mycket tid över till att äta en massa eller tänka för den delen. Kanske, kanske att jag tom kan känna ett litet sug att kanske höra av mig till en kille vars nummer jag fått( för läääänge sedan).

Kan inte riktigt förklara varför jag inte skriver så mycket för tillfället, förstår det inte riktigt själv hur man kan gå från att babbla av sig minst en gång per dag till att inte ha nått att säga alls.

Har iaf adventpyntat hemma idag och varit och sjungit på adventsmässan. Så lite julstämning börjar så smått infinna sig. Kanske att jag tom får satt på vinterdäcken i vecka.

Hoppas ni har en mysig advent. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0