Tillbaka i verkligheten igen

Hej!
Var ett tag sen nu. Har varit på liten semestertur i vår vackra huvudstad. Stockholm är ju bara helt underbar, ffa när det är sol :).
Skulle åkt dit med min bästis men hon vart sjuk så jag fick åka allena :(. Inte riktigt vad som var tänkt. Men min syster bor ju där och jag skulle ändå bo hos henne en del. Så jag fick en underbar långhelg med systra mi. Härliga promenader, mkt god mat och gott vin och så en del shopping förståss. Hann tom med en tur ut i skärgårn. Det blev riktigt lyckat trots att T inte var med.
Det bästa var nog ändå att jag under helgen fick en dos motivation till att fortsätta i samma spår med mat som smakar gott i varje tugga och promenader. Så i måndags var det dags äntligen fick stavarna dammas av, har nog inte använt dem på 2 månader, och jag och hunden gav oss ut. Så härligt det var och vovven var själaglad att hans pigga matte var på G igen. Kändes så jäkla bra att vara på banan igen...
Är fortfarande bra och har vairt ute och stavat och styrketränat idag igen, har dock en liten oro i kroppen då jag känner en analkande förkylning på gång :(. Proppar i mig Echina gard och dricker massor av vatten. Vill verkligen inte bli dålig nu när jag funnit lite gaist i kroppen. Håll tummarna för att jag lyckas mota "Olle i grind".

På tal om något helt annat så var vi på bio och såg "Slumdog Millionaire". Så jäkla bra, helt underbar. Har du inte sett den så rekommenderar jag den starkt....

Nu ska jag försöka vila bort min förkylning och hoppas på att min stavrunda inte gjort det värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0