Märkligt och TACK

Det är väl märkligt vad man kan inbilla och intala sig själv. När jag körde från jobbet lyckades jag tycka synd om mig själv för att jag jobbat över och tyckte att jag förtjänade McDonalds och fantiserade om vad jag var sugen på. Sen fortsatte det av bara farten, tyckte jag förtjänade McDonalds och allt annat jag var sugen på och klart att jag inte skulle må dåligt av det.....
Att man är en så duktig lögnare inte bara gentemot omgivningen utan även mot sig själv.

Tack för alla fina kommentarer och allt stöd. Grete tack för dina pushande ord. Finns en Ätstörningsenhet här i stan som jag varit inblandad med tidigare för många år sedan. Har även gått i samtalsterapi i tre år för inte så länge sedan men där kändes det inte som jag togs på allvar när det gällde äs och jag har börjat tvivla mkt mer på mig själv efter det ang om jag har äs, om jag verkligen vil bli frisk från äs etc. Skulle gärna prova KBT eller gruppterapi men vet inte, funderat på antidepp, men vet inte........VET INTE!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0