Krig

Precis sett Greys Anatomy, och så sa de i slutet något som är så jäkla sant som jag tänkte att jag måste bara dela med mig av. Ffa till alla oss som ständigt kämpar för att bli kvitt äs. Vet att, jag tror det var Malin eller någon annan klok som sa att man inte ska se det som att man krigar mot äs. Men det som sas på GA var att dagens misslyckande skall ses som ett förlorat slag  idag, imorgon kan man vinna kriget. Eller nåt liknande. Dagens misslyckande, hets, laxerande, kräkning, ångest gör inte att man imorgon inte vinner över demonerna. "Todays lost battle doesen´t meen you can´t win the war tomorrow".
Gav i alla fall mig lite hopp och tro för tillfället :)
Puss på er alla underbara människor med eller utan valkar, shit vad vackra ni är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0