Förkyld :(

Bidde förkyld i alla fall, skit också. Ligger hemma med världens huvudvärk och en näsa som rinner och är livrädd för att börja äta. Varför ska det behöva vara så här? Hade verkligen behövt få vara frisk nu så att jag kunde städa hemma och fortsätta min positiva riktning. Inte så att jag gett upp, än så länge är jag starkare i min vilja att fortsätta än min vilja att ge upp. Men rädslan finns där, en fanns där inte tidigare i veckan. Det kräver så mycket mer ork och planering att inte falla dit när jag är sjuk. Själv har jag aldrig råkat ut för att inte kunna äta när jag blir sjuk. Äter även om jag inte är sugen eller hungrig. Skall inte falla dit denna gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0