efter fest

Fördelen med att vara social och träffa människor är att jag får motivation till att träna och ta hand om mig själv bättre, nackdelen är all ångest innan. Haft en riktigt trevlig dag, blev inte så mkt fylla som jag befarat och vädret har varit toppen. Märker som vanligt att jag gärna dras till att prata med dem som är ca 10 år äldre än jag snarare än att prata med dem som är jämngamla. Tycker ofta de är för högljudda och tillgjorda. Lite snurrig i bollen och helt slut i kroppen, anar att jag kommer ha en grym träningsvärk imorgon efter allt cyklande idag.
Avslutar ändå dagen betydligt mer positivt än som den började.
Sov gott och dröm sött
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0