Slänga eller inte slänga

Nu vet inte jag hur jag ska göra idag. Har ju en del chips och godis kvar från igår och skulle ju helst bara vilja slänga allt men vet ju å andra sidan att då är det himla lätt att senare idag köpa nytt och då blir det ju lätt mer än det jag redan har hemma. Skulle jag istället motstå impulsen att slänga allt onyttigt idag så kanske det kan bli en bra kväll. För då har jag lite att äta men inte så mkt. Skall försöka att vara lite klok idag och kanske att jag inte fortsätter som igår.

Fortsatte fundera på varför och när det gick snett igår och jag tror att en grej kan vara att jag igår fm tyckte det var såå skönt att jag inte haft eller hade någon särksild aptit iom förkylningen och att det skulle leda till att jag gick ner i vikt. Jag ska bli smaaal, då kan jag gå på dejt, då kan jag bli älskad...Jippie....eller... Sen åkte jag och handlade och då vet vi ju alla hur det gick. Nu är jag tjock, jag kan inte gå på dejt eller ens visa mig utomhus, älskar inte mig själv.................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0