SD

Är ju medlem i Spray Date och har dejtat några killar där utan att fastna för dem. Och så nu när jag känner mig som allra sämst. Ful, fet och äcklig har jag fått kontakt med vad som verkar vara TVÅ supergoa killar. Vill ju gärna träffa någon, men inte som jag mår nu. Det går inte när jag föraktar mig själv som jag gör just nu. Vet ju att jag vill vara snygg och ffa smal när jag träffar någon men det är inte bara det utan jag måste inse att jag måste börja älska mig själv innan jag kan älska någon annan eller våga låta någon annan älska mig. Snabbfix med figuren fungerar ju inte nu som när man var 20 när man bara kunde strunta i att äta någon dag så var man i form igen. Måste sluta äta....alltså inte helt men all denna skit som bara rinner ner längst min strupe till ingen nytta. Min kropp är slapp och tung och måste fräschas upp. Sen känner jag mig ju inte så fräsch nu när jag är förkyld och hostig. Tur att jag kan skylla på det iaf att jag inte kan träffa någon av dem.

Kommentarer
Postat av: lisa

Tack för din kommentar! Bara att du visar att du bryr dig och är den människa som du är ger mig mycket energi. Världen idag är bra mycket falsk, men du visar att det faktiskt finns hopp. Det finns goda människor.

Det är så sjukt för när jag läser om dig så är det verkligen som om det vore jag själv som skrivit det.

Kraam!!!

2009-06-16 @ 21:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0