Nått hemskt har hänt!!

När jag körde hem från jobbet idag körde jag över en katt!!!! Den bara dök upp från ingenstans och jag hade inte en chans att väja eller stanna. Den dog nästan direkt vilket i och för sig var tur. Men så hemskt och en tjej(tonåring) kom utspringande och blev helt hysterisk. Och jag kunde inte göra någonting för att trösta henne, hon sprang bara iväg med katten. Känner mig så tom och känslolös, helt tom. Väntar fortfarande på att det ska komma någon sorts reaktion fast samtidigt är jag beredd på att jag inte kommer känna något alls, för så brukar det vara. Kommer däremot säkert drömma en massa inatt.

Usch, vet ju hur hemsk det är att ens kise blir överkörd. Hade själv en katt som blev det för två år sedan och det var fruktansvärt, jag var helt förstörd. Och det har jag orsakat idag, jag som kör så försiktigt tycker jag men jag hann verkligen inte reagera innan jag körde över den. Det gick så snabbt. Trodde verkligen aldrig att jag skulle råka ut för det.

Ska kela mycket med mina kisar idag..

Kommentarer
Postat av: Tant Malin

Usch jag har också kört på en katt, och jag hörde det där ljudet av dunsen mot bilen under lång lång tid efteråt.

Men om man ska vara krass så är det tyvärr sånt som händer. Det är inte alls ditt fel, bara jättetrist för tjejen.....



2009-06-30 @ 00:10:20
URL: http://tretusenggr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0