Ingen rolig dag idag

Ingen rolig dag idag alls, känner mig så nere och mer vilsen än vanligt. Har en oro i kroppen som inte velat ge med sig på hela dan. En typisk känsla som brukar betyda stört matbeteende. Försökte ändå inte falla dit utan få rätt på mitt stökiga inre genom att städa, klippa gräset, diska, tvätta. Kändes kanske lite bättre en stund kunde fokusera på en film iaf. Men nedstämdheten och hopplösheten försvinner inte. Vad ska jag ta mig till, vad ska jag göra med mig själv? Orolig inför att gå till jobbet imorn...vill inte, vill bara rulla ihop mig i fosterställning och bara försvinna. Har inte ro ens att lägga mig så ens bara för en liten stund. Var på väg att köra till affären och handla men fick syn på mig själv i spegeln...Jag ser för jävlig ut, alldeles svullen i ansiktet och fet som en gris, vet inte om det var på gott eller ont att jag inte körde och handlade mat för att fly undan en stund. Vet ju att jag varit söt en gång i tiden, fastän jag inte visste om det då........

Vill gråta men kan inte, vet inte vad jag ska gråta över, bara mig sjäv och mitt patetiska levene. Har ingen kraft ingen ork, vill bara försvinna, vet inte vad jag ska ta mig till, vill bara få en kram och att någon pussar mig på pannan och säger att allt ordnar sig, det här fixar vi tillsammans. När ska jag någonsin våga släppa någon inpå mig och verkligen tro och lita på det.

Himlen är blå och solen skiner och det enda jag vill är att få lov att försvinna från denna värld. Bort bort bort till där solen inte skiner mer....

Kommentarer
Postat av: pussel

Råkade hitta hit från Tant M:s blogg och jag känner igen mig i vart enda inlägg.... =/

Kram

2009-06-17 @ 00:12:36
URL: http://pussel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0