Fråga

Har förstått att flera av er som läser min blogg och vars bloggar jag läser och som lider av äs går på någon typ av dagverksamhet eller är inskrivna på något äs-center. Hur funkar det om man jobbar eller pluggar? Måste man bli sjukskriven eller hur går det till? Har i många år och ffa i samband men utbrändheten heft en återkommande (ffa när jag mått som sämst) fantasi om att bli inlagd och totalt omhändertagen. Vet ju att det inte fungerar så i verkliga livet men hur fungerar det egentligen?
Vet inte riktigt hur jag ska ta tag i mina egna äs och emotionella problem, vill inte riskera att hamna i en situation där jag inte kan jobba då jag ju precis kommit tillbara till jobb efter utbrändheten. Orkar inte gå igenom förödmjukelsen med att inte kunna jobba igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0