Cancer

Läst precis min bästa vän Ts blogg där hon skrivit om en arbetskamrat som gått bort i cancer. Jättetråkigt men det läskiga är att jag inte kan låta bli att bli lite avundsjuk. Usch vad uselt det låter och jag vågar knappt ens viska det men jag skulle vilja blir sjuk i cancer så jag kunde få dö och slippa ífrån allt. Får dåligt samvete bara av att tänka så men önskan finns där ändå.
Vill bara skita i allt just nu; jobb, midsommarfirande, dejtande, mat och livet. Vill bara ta min sovsäck och ge mig ut i skogen och försvinna från verkligheten. Orkar inte må så här mer med allt ifrågasättande och alla tvivel inför allt och alla.

Kommentarer
Postat av: hanna

jag förstår vad du menar.

2009-06-18 @ 01:05:10
URL: http://hannavafan.blogg..se
Postat av: pussel

Usch, det är så tråkigt att läsa att du känner så =(. Jag kan önska att jag var sjuk istället för någon anhörig eller någon jag läser/hör om eftersom jag ändå vill dö och har ett så meningslöst liv medan personen som är sjuk borde få leva. Ofta önskar jag också att jag hade anorexi istället för bulimi, eller någon sjukdom där det SYNS att jag är sjuk, det känns liksom som om det skulle vara lättare då på nåt vis =/.

Önskar att du får en bra midsommar ändå!

Kram!

2009-06-18 @ 12:32:34
URL: http://pussel.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sådär brukar jag också tänka

2009-06-21 @ 00:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0