Visfestival och fantasier

Varit på Visfestival vid sjön ikväll. Åh, så härligt det var. Mina förväntningar blev definitivt besannade och fick bla lyssna på ett skönt band  "Lillebror", skön musik.

Håller ju just nu på och läser Agnete Sjödins bok "En kvinnas resa", tycka vad man vill om henne men jag måste säga att det är en jättebra och tankvärd bok som jag varmt rekommenderar ffa till oss med alla dessa frågor utan svar. Faktiskt en riktigt inspirerande bok, ska bli spännande att läsa hennes andra böcker.

Är såå trött nu och ska strax krypa till kojs, måste bara berätta att jag är lite nervös faktiskt. Jag har skrivit med en, vad det verkar, supertrevlig kille på sd ett tag och han vill gärna att vi ska höras via tfn istället så imorn ska jag ringa honom....känns lite pirrigt faktiskt. Nu vet jag att jag innan idag skrev om att jag varit på dejt idag och jag är definitivt inte den som dejtar fler samtidigt. Han jag träffade idag var supersöt och snäll och go på alla sätt men han var ingen man för mig, han var mer som en ung pojke och det vill inte, ska inte jag ha. Men den andra killen på sd är jag faktiskt sugen på att träffa och kan inte låta bli att fantisera lite. Det måste man väl ändå få. Fantisera, drömma och hoppas lite lite...
Sov gott Kram

Kommentarer
Postat av: Bullen

Vad mysigt det låter med visfestival!



Roligt att du gillar min blogg :) Du får mer än gärna titta in igen! Piggelino är en bra sida tycker jag, men om man ska använda sig av den så gäller det att man inte låter den ätstörda sidan ta över... Det är ju lätt hänt när man får sitt kaloriintag/ - förbrukning svart på vitt sådär. Men den är lättanvänd och ett bra redskap om man helt enkelt bara vill ta reda på om man äter helt åt skogen eller hyfsat okej!



Hoppas det går bra med killen du ska ringa förresten... Nätdejting är ganska spännande!

2009-07-05 @ 00:33:05
URL: http://www.bullenstankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0