Uppe ur sängen

Tog mig upp ur sängen och in i duschen, det är inte mycket som slår att stå i en varm dusch och låta vattnet strila över hela kroppen och man kan känna hur ångesten försvinner. Gjorde en hel del kompromisser med mig själv och har ätit frukost, gått en långpromenad i skogen, diskat,  röjt undan och trodde att jag åt en ok middag. Trodde ändå att jag skulle sluta dan med flaggan i topp. Men.....nu sitter jag här med maten upp i halsen och har ätit för mycket skit.

Tack underbara Hejhej för dina ord, de värmer så och dina råd är jättebra.Även om jag i skrivande stund har lite svårt att ta de till mig. Låter som en superskön runda du ska iväg på, precis i min smak. Vad skönt att du hittat någon att prata med, blir så glad för din skull. Själv har jag ingen att prata med som sitter eller har suttit i samma situation som mig själv.

Shit vad illa jag mår, både av det jag ätit och över hela mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0