Två sidor av samma mynt

Ok, så är man där igen. Från att en längre tid bara velat äta äta äta och verkligen fått kämpa för att inte falla dit i hetsen (ibland lyckats ibland inte) så är jag nu i den andra världen. Jag tycker det är såå jobbigt att äta och skulle helst inte vilja alls, maten växer i munnen på mig och jag är inte sugen på något över huvud taget. Vill bara träna och inte äta. När jag körde från gymmet idag började jag tänka på vad jag skulle kunna tänka mig till lunch och det enda jag tänkte på hela tiden var att jag skulle ut och springa en runda senare. JAG, som hatar att springa. Tvingade i mig en kycklingklubba och visst det var helt ok, men mår ändå lite illa av den. Vet ju redan att jag måste planera någon slags middag ikväll och det lutar åt sill och potatis. Åh, kan inte dagen vara över snart så man kan få gå och lägga sig.

Hade egentligen en annan plan för dagen. Anders skulle ju komma på besök, men han behagade för det första inte höra av sig i helgen och sen i morse fick jag ett sms att han inte skulle komma. Ingen förklaring bara ett konstaterande. Va! så jäkla dålig stil tycker jag. Nonchalant och det hatar jag. Han skickade sedan ett sms och bad om ursäkt vilket jag tyckte var ok men det får faktiskt vara upp till honom nu att visa lite initiativ. Jag förtjänar faktiskt lite respekt. Vi får väl se om han hör av sig igen.

Kommentarer
Postat av: Tant Malin

Bra att du inte smörar för Anders! Han kan gott få ta första steget om det ska bli någon träff!

2009-07-27 @ 18:33:12
URL: http://tretusenggr.blogg.se/
Postat av: Tokerina

Helt rätt! Du är värd all respekt för den du är.



Styrkekram

2009-07-27 @ 20:17:03
URL: http://tokerina.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0