Planering/flykt

Blivit en ganska bra dag idag trots att jag aldrig kom iväg till gymmet och att dan till viss del har varit fylld av en viss skräck för att falla dit igen och planer på hur det inte skall hända. Till att börja med stannade jag kvar i sängen och kollade på film till halv två idag bara för att slippa att gå upp och äta. Åt en god frukost/lunch och for sedan iväg på loppisrunda. Vill hitta en kista men ingen tur idag. Solen tittade fram och jag hittade en liten strand där jag låg och solade en stund innan jag körde hem till ma&pa som bjöd på god middag och hallon med glass till efterrätt. Fick tatt en promenad med ma också ochnu har jag kommit hem för en stund sedan, har sett till att jag pratat massor i telefon och har nu gått och lagt mig, för säkerhets skull. Vet ju att jag när som helst kommer bli sugen så det är bättre att ta det säkra före det osäkra för då kan jag kanske slappna av lite mer imorgon.

Imorn bär det av till Malmö för att hälsa på lite vänner, ska bli kul. Behöver komma hemifrån lite + att min fina vovve ska få semestra hos ma&pa.

Kommentarer
Postat av: Bullen

Det låter som att du har haft en skön dag! Heja dig!

2009-07-30 @ 23:09:18
URL: http://www.bullenstankar.blogspot.com
Postat av: Pee

Klart du kan, du måste bara vilja LITE MER och TRO på dig själv!

Du klarar det!!



Synd att vi alla bor på så olika ställen, vi borde ha en träff nån gång då och då, för att peppa och stötta varann.

Visst kanske man har vänner men jag tror man behöver förståelse av andra, som vet preeeeciiiiis, liksom.

Ha en bra dag!

2009-07-31 @ 13:12:14
URL: http://a-dirty-pretty-thing.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0