Matdagbok

Fan, kan inte släppa tanken på att gå och kräkas.

Har börjat göra något idag som jag aldrig trodde jag skulle göra på eget bevåg. Jag har börjat skriva matdagbok, vet inte vad  jag ska ha den till och än så länge är det inte så rolig läsning, men jag bara kände att jag behövde få ner det på pränt. Jag som alltid har hatat matdagböcker och inte tyckt att det hjälpt mig alls.

Fan, fan, fan känner hur jag börjar förbereda kroppen för det onämndbara...
Orkar inte, kommer försöka somna ifrån skiten istället.


Kommentarer
Postat av: dagenskreativa

Grattis på födelsedagen! & hoppas att du får en bra dag & att ångesten håller sig på avstånd!



Kram A

2009-07-26 @ 01:01:55
URL: http://dagenskreativa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0