Hemma igen

Haft det helt underbart :), ganska tur med vädret och tältet var bara lite(läs mkt) trångt och det regnade bara in lite ;). Men skrattat så vi kiknat i massor har vi gjort och sova kan man ju göra när man kommer hem.

Var i Åhus först och åt världens största glass!! Tänkte först ta 2 kulor men när jag såg att man fick typ 3 kulor/kula så nöjde jag mig med en, men dock doppad i chokladsås. MUMS!!!
Ätit fisk i mängder, stekt sill, rökt makrill och varmrökt lax, allt närproducerat och smaskens. Mat är gott!!!

Sett en massa underbar natur och andats mycket frisk luft (när inte T förgiftar den med cigarettrök förståss).
Är så där skönt trött som man blir av att vara på semester, har inte orkat packa upp nått men tänker inte bli stressad för det (hoppas jag).

Kommer säkert somna i soffan framför So you think you can dance ikväll

Ps. Är det tröttheten som gör att jag känner mig lite ledsen utan att veta varför? Ds.

Kommentarer
Postat av: Bullen

Det låter som du har haft det skönt!



Nej, jag tränar inte varje dag. Jag tränar 4-5 pass i veckan, iallafall just nu när jag har sommarlov, till hösten blir det nog lite mindre än så!

2009-07-22 @ 11:27:00
URL: http://www.bullenstankar.blogspot.com
Postat av: Malin

Det kan ju vara skillnaden mellan att ligga och fnissa så man får ont i magen och att vara helt ensam som gör dig ledsen. Såna skillnader får mig alltid att känna mig så TOM. Sen blir jag också alltid deppig och får en klump i magen när jag är trött/bakis.

Hoppas det blir bättre i morgon!



Kram!

2009-07-22 @ 16:27:55
URL: http://tretusenggr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0