Håller fast

Tack  Bullen och Tokerina, gör precis så allt vad jag förmår och det går alldeles lysande =). Det är något med semester som gör att jag slappnar av, jag har tid och ork att röra på mig, hålla i ordning hemma och äta när jag faktiskt är hungrig. Allt det som gör att jag mår så mycket bättre.
Idag har T och jag varit och shoppat och det var så kul och det fick mig inte att tappa humöret, hittade jättefina saker och är så glad för dem. Åt en bakad potatis och blev jättemätt men inte en tanke eller känsla av att det var jobbigt. Så skönt. Och sen köpte vi lite godis på vägen hem för det var vi sugna på och det var jättegott. Älskar semester!!

Och till underbara Malin, det är så kloka ord du har och jag tar det på rätt sätt. Vet ju att det är så men man behöver påminnas om det och ffa att nån annan sätter ord på det. Och tro mig jag glorifierar det inte på något sätt, vill ju bara att det ska hända och naturligt och inte framtvingat på något sätt. Det är bara så svårt när man inte har träffats på "naturlig" väg där man kan känna en nyfikenhet och kanske attraktion och att det är det som gör att man vill fortsätta. Det blir så platt på nätet men läser något som man tycker verkar bra och så blidar man sig uppfattningar utifrån det.

Men jag ska göra det som är det svåraste av allt, bara vara mig själv och så får vi se vad som händer.

Och imorgon, go vänner, då ska jag och T på semester till Österlen, det ska bli så mysigt. Hoppas vädergudarna vill oss väl så att vi iaf blir borta en natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0